Monday 21 September 2009

Raya Special...

Sempena Hari Raya, saya bercadang utk berblogasi dalam bahasa melayu...

Hari ini, aku menghadiri rumah terbuka Abang Faizal... dah lama tak pakai baju kurung biruku..

Semalam, aku terasa bosan sekali..ah tolongg.. teramat bosan kerana rakan serumahku semua tak balik..( aku rasa ramai rakannku dah dimaklumkan tentang ni..hehe).. susah payah habiskan portfolio pada sabtu pagi sedangkan tarikh hantar berakhir hari jumaat..hmm.. terimalah surat amaran warna merah di Eemec.. takpa la.. panjang ceritanya.. dan aku dah tak tau maciam mana nak cerita dalam bahasa melayu yang pro..haiih...

Dalam mood yang tak baik ini, hariku dicerahkan oleh pasukan bola Manchester United punya derby..whoa... amat menarik sekali.. aku tidak tersangka tonton match yang menarik boleh menggembirakan ku..haha..

Seluruh pub yang aku tonton tu memberikan suasana yang amat mencemaskan dan menambahkan keseronokan menonton.. terima kasih...




No comments: