Monday 19 November 2007

Birthday Present for Myself..

Haha..i shall make today Hari Menerima Parcel Sedunia...
All my computer parts finally landed in my room dengan selamatnya. 3 bog boxes, postman oso muka semacam after climbing my spiral stairs with 3 heavy boxes..
Open n see...
Waa..macam macam ada..I beli from 2 website, both sampai sekali..memang bes..

Buka abit..Wah..beli computer free kasut?? Haha..that is the legendary adidas copa mundial size 8.5.

This 1 reach 2 days back..oredi sedang berbakti to masyarakat..

Hmm..ini apa??The sign in the middle macam superman..
Oo..my intel Core 2 Duo E6550 Processor 2.33Ghz with 4 Mb L2 Cache...my laptop macam tarak cache.. punya heatsink

Next in view is:
Mother of all Board...See oso pening..who created it??

Waa..dis 1 looks so class..got bag can put shoes or toiletries..

open..oo..power supply..
Hmmm..nampak rumit..

Hoho..important!!!
Graphics card..Ati radeon x1950 pro..Cukup for my dota kot..

WAd is this??Mascara??Lipstick??

320Gb WD hard disk

DVD +/- RW

Corsair ram..2 Gb

Now Have to fit all above into THIS :

Hm..centurion 5 silver

After blogging..now start my mission of installing the desktop..wish me luck..

4 comments:

ihsan_huhu said...

wah.. pos la dat kasut to me.. u nk buat apa

Anonymous said...

x1950pro.. rugi kalau main dota saja

pp said...

ihsan : kasut tu bukan utk aku aa..
40.8kg: wah..berat kau ka?? hehe..dota pon puas aa

Anonymous said...

that was my weight a few months ago.. dunno abt now though :(